tirsdag 6. januar 2009

Må bare fortelle om dette:

Jeg fortalte der om mine planer om å dra til Koblenz i dag. Det ble visst ikke så enkelt som jeg først trodde likevel + at jeg var litt korttenkt...

Jeg gikk ned til bussholdeplassen til kl. 12.09 som var det tidspunktet det stod på mitt bilde som jeg har tatt av bussplanen. jeg selvfølgelig tok på meg skjørt og ballerinasko... Jeg holdt på å fryse i hjel! men det var for sent. jeg hadde gått. Når jeg kom fram til bussholdeplassen viste det seg at bussen gikk kl. 11.54 den... Så jeg sjekket opp om jeg hadde telefonnummeret til taxien på telefonen etter at jeg og Silje var i byen. Jeg fant et nummer som ikke var kjent, så jeg ringte Silje for å høre om det var riktig=P

Therese: Hei
Silje: hei...
T: Sover du?
S: nei, ikke lenger...
T: oja, vekte jeg deg?
S: Ja!
T: Sover du enda?! Klokka er jo 12.06 jo!
S: ja.
T: men du? husker du om nummeret til taxien er 02043 eller noe sånnt?
S: jeg kan ikke høre deg. Snakk sakte og tydelig therese!
T: (gjentar meg selv)
S: hæ?
T: (en gang til...)
Samtalen blir brutt siden hun bor utti ingen steder=P

Men jeg ringer telefonnummeret allikevel, og det viser seg og være taxien=)

Når han kommer sier han til meg:

-Jeg kunne ikke helt skjønne deg.
-Nei. det er ikke så rart. Jeg visste ikke om dette var telefonnummeret til taxien nemmelig... hehe.
- ja, vi har fått mange rare samtaler i dag. Det var en som spurte om vi hadde et svømmebasseng og om han kunne bestille billetter. Hehe. Jeg sa til han at vi hadde en dusj hvis han hadde bruk for det, men ingen svømmeanlegg=P

hahaha. det var en morsom opplevelde det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Da har vi ihvertfall lært å slå av telefonen før vi legger oss! Selv om det var den trivligste vekkingen på lenge!
-Silje <3

Therese sa...

heheh. naaaawwww<3

Vigdis Andrea sa...

HAHA:D