tirsdag 23. desember 2008

Frohe Weihnachten=) (God jul!)

Heihei=)

Så nå er julen kommet. ikke til å tro for har ikke akkurat julestemning hvis jeg skal si det sånn. Her er det 5 grader og gresset grønnt=P Men julestemning eller ikke det er jul!!!=D

I det siste har jeg vært å besøkt mange julemarkeder her(ja, det kryr av dem): Montabaur, Limburg, Mayen, Koblenz, Wiesbaden og Köln. har sikkert glemt noen... hehe. ikke at det er så mye fint der, det samme gjentar seg på nesten hvert eneste marked. Det som er spesielt er Glühwein, fulgt av utrolig masse annnet usunne saker=P

Men jaja. I dag bakte jeg, eller, jeg skar ut og lagde pepperkaker av deigen mamma hadde sendt meg i julepakken min=) smakte godt=)

Tenk at det er snart bare 6 måneder til jeg skal hjem. herregud, det går fort!

jaja. vet ikke om jeg kommer til å skrive noe mer her før til etter nyttår for jeg må litt på shopping for å bruke penegr igjen=D også skal jeg til alpene i nærheten av Oberstdorf, for de som kjenner det fra hoppuka=) gleder meg noe sinnsykt=D=D Endelig litt snø=D

Men jeg ønsker alle: EN GOD JUL OG ETT KJEMPE GODT NYTT ÅR! eller: FROHE WEIHNACHTEN UND EINE GUTE RUSCH! =D=D=D

Gladidere<3

Therese

Bilder av Holler, "dorfen" jeg bor i:



Ingen kommentarer: