tirsdag 28. april 2009

Hei! så var det Heidelberg... Vi hadde praktikum. Heller jeg gikk i 10. siden jeg ikke fikk tak i noe. som jeg må nevne var utrolig mye bedre enn 11. og jeg hadde to fantastiske uker og ble kjent med mange nye mennesker =D men ja. tilbake til poenget. Jeg og danny hadde nemmelig tenkt oss til heidelberg. og det passet bra akkurat den helga EF var der og det var i midten av oss siden Danny var sør i tyskland pga hennes praktikum. så da dro vi. og når vi kom dit fikk vi vite at det var ulovlig å være der akkurat når EF var der. og jeg som trodde at Tyskland var et fritt land! Men vi ble. og gjorde våre egne ting. vi dro til slottet og hadde en mislykket frisørtime, med farging, men det må sies at det har blitt bedre nå :) Også kom problemet. Den siste natten kom det noen på rommet vårt som hadde med seg drikke som de begynte å drikke på med en gang. Danny og jeg sa til de at de skulle gå for vi ville ikke ha noen problemer med EF, men neida de ble...
og når jeg kom hjem fikk jeg så mange mailer og telefoner fra EF. Jeg måtte skrive 4 unnskyldninger, greit nok, men hva er vitsen når de ikke tror oss likevel? ... Men jeg fikk ordnet det =) Men fikk en advarsel, og får jeg en til kommer jeg hjem tidligere enn antatt.

Men jaja. alle kan vel gjøre en feil en gang i blandt spess når man er 17 og kan ikke vite alle lover og regler...




Ingen kommentarer: