søndag 15. februar 2009

=)

Beklager at det ikke har blitt så mange innlegg her i det siste. jeg sa jo at jeg skulle skjerpe meg og greier, men som vanlig er jeg bittelitt lat =P Men sannheten er at det har egentlig ikke skjedd så mye her i det siste. hehehe.

Jeg var på mitt første karneval i dag. Jaja. Tyskere er og forblir tyskere =P Jeg go danny gikk som hippies =D



Danny og jeg <3

Siden sist har jeg også fått vite når jeg sakl hjem. gruppereisene er 4. Juli og 1. August, men jeg har planlagt at jeg skal hjem 20. Juni. og jeg må bare betale 20 € for det, så da gjør jeg det. Grunnen er ikke at jeg liker meg her, for jeg er kjempe glad i alle vennene jeg har fått her, men det er nemmelig sånn at Vigdis og jeg har planlagt å dra på interrail i sommer =D Og det skal bli litt godt å komme hjem, for jeg savner the simple life =P (du å du. snakker om en bra norsk og engelsk =P)

Jaja. jeg har egentlig ikke så mye å fortelle jeg =P kan heller skrive et nytt innlegg om en uke, da karnevalet er over =P

Bis dann.

Ich hab euch alle super doll lieb!!! <333

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bittelitt lat? det er en underdrivelse:P

Therese sa...

heheh. ikke lat, bare mye å gjøre:P men skal prøve å skjerpe meg igjen? hva skal jeg skrive da? det er jo ikke så mye å vite.