tirsdag 23. september 2008

Dumt spörsmaal-.-

Det dummeste spörsmaalet jeg har faatt hittil tror jeg maa väre da en jente spurte meg om Norge hadde et eget spraak, eller om vi snakket fransk eller engelsk. Da maatte jeg bare flire. Jeg spurte henne om hun visste hvor Norge var, og det visste hun selvfölgelig ikke. Aa jeg som trodde jeg var i Tyskland. Norge maa jo komme med paa kartet naar man ser paa Tyskland i atlaset, og om ikke, saa i hvertfall Europa. Jeg maatte til og med vise henne paa kartet hvor "landet i nord" ligger.
Hahahaa

13 kommentarer:

Silje sa...

HAHA!! Begynner å ligne litt på amerikanerne!=P Bra du klarer og holde ut da!=P<3

Vigdis Andrea sa...

Lol! Er det virkelig sant?!
Vent litt, tror du har fortalt meg det... Uansett: at det går ann! ER folk så dumme?! Jeg skjønner det hvis det hadde vært et land i Afrika, navnene der er så like og språkene så mange... Men Norge?! Samme som at vi ikke skulle ha visst hvor Sveits lå lzm:D:D (okei, er ikke så stø på Sveit sin location, men vet nå litt dah!)

Julie sa...

Haha, folk her i Brasil vet ikke så mye om Norge, men de vet no iallefall sånn ca. hvor det ligger! :P

Ingeborg sa...

Hei Therese! Hvordan går det? Hehe, jeg har fått en del sånne spørsmål jeg også:D "Har dere et eget språk i Norge?! Snakker dere ikke engelsk?" - til og med noen av lærerne mine har vært overrasket over det! ;P

Vigdis Andrea sa...

Okei:

Vigdis Andrea sa...

Vigdis Andrea sa...

skal jeg

Vigdis Andrea sa...

publisere masse kommentarer

Vigdis Andrea sa...

slik at du

Vigdis Andrea sa...

får mange kommentarer

Vigdis Andrea sa...

som du kan kose deg med.

Vigdis Andrea sa...

(Og forhåpentligvis svare på:P)

Vigdis Andrea sa...

Håper du har det fint, og at vi snakkes snart igjen:)